marți, 30 iulie 2013

Iubire pierduta....


Am stat sa ma gandesc daca sa scriu sau nu....
 
E vara. Razele soarelui imi amintesc de el cand ne-am cunoscut. Caldura imi aduce aminte cand ne-am iubit prima oara. Nerezistand iubirii fata de el, am cedat. Astazi e aceeasi zi cand am cedat, insa cu ceva ani in urma...doar gandul mi s-a intors in timp. A trecut ceva de la aniversarea noastra si sunt fericita. Cred ca el e cel care ma poate face fericita, care o sa-mi tina in brate copii si sa-i invete sa mearga pe bicicleta. Cred ca o iubire mai frumoasa ca a noastra nu exista in univers.
Puritatea sentimentelor mele fata de el e mult prea frumoasa sa cred ca exista si o negura pe undeva. Rad, mult in utlimul timp, pentru ca am planuri si vreau sa mi le duc la bun sfarsit, insa ma trezesc din buimacie si descopar ca tu nu mai esti acela care te-am avut. Tu iti doresti altceva, mult diferit de tot ce iti pot da. Ma intristez ..poate ca nu am fost receptiva la nevoile tale, ma straduiesc sa fiu…., dar nu mai are rost, ai luat o decizie, o decizie pripita as spune eu, dar ma consolez cu ideea ca asa a fost sa fie… Nu-ti doresc rau si nu te urasc asa cum crezi pentru ca stiu ca tot ce faci in viata, ti se va intoarce si eu vreau doar sa fac bine. Sa fii iubit si fericit…iubire pierduta...


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu