duminică, 16 februarie 2014

O tema pentru tine!


Pentru ca am promis un nou post, astazi il aveti. Ma gandeam cat de caraghiosi suntem intr-o relatie. Va amintiti inceputul? Ne place cineva, incepem tatonarea, sa vedem disponibilitatea, daca suntem pe aceeasi lungime de unda, apoi incepe indragosteala, fluturasii in stomac, incercam sa aflam cat mai multe lucruri despre celalalt, totul cat mai repede. Si aflam totul despre celalalt, nimic nou, incepe monotonia si majoritatea isi schimba preferintele. De ce? Pentru ca nu mai au nimic nou, nimic sa mai incite. Greseala noastra este entuziasmul unei noi relatii, unui nou inceput si oferim totul si totul se spulbera pentru ca nu am lasat nimic nou de descoperit, din pacate..

Cum as putea sa va ajut sa va descoperiti? Eu zic ca deja am inceput sa fac asta si tu o sa te ajuti pe sine. Nu vreau sa dau sfaturi cum ar trebui sa faci pentru ca exista nenumarate cazuri si situatii mult diferite, dar daca esti pe pagina asta inseamna ca vrei sa descoperim impreuna fericirea si rezolvarea problemelor.

Daca vrei sa afli amanunte personalizate, te rog sa-mi scrii pe facebook sau pe mail si vei avea suportul meu 100%.

Insa daca esti reticenta la povestitul experientelor tale, te rog, citeste postarile femeii cu aripi de fluture in continuare.

Inainte de a trece la lucruri serioase, vreau sa-ti multumesc ca esti alaturi de mine si vrei sa faci o schimbare in bine in viata ta.

Astazi nu-ti voi spune ce sa faci, ci iti voi da tema. O tema de gandire. Scrie pe o foaie 3 lucruri care iti plac la tine si inca 3 lucruri care nu-ti plac, dar iti doresti sa le schimbi. Daca vrei sa le schimbi, scrie si cum te-ai gandit sa schimbi asta. Raspunsul se gaseste intotdeauna la tine.

 

Ganduri bune!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu