vineri, 8 august 2014

TU...

TU! Sufletul meu pereche…. TU care m-ai imbratisat, m-ai sarutat si m-ai iubit asa cum nu a facut-o nimeni, iar eu te-am imbratisat, te-am sarutat si te-am iubit asa cum nu a facut-o nimeni. Te-am cautat in nestire, te chemam cu ardoare si intr-o zi te-am gasit. Te-am gasit in acea zi senina, in acea zi in care ma priveai cu dorinta si cu dragoste. In acea zi in care razele soarelui imi strabatea prin firele rebele de par, imi saruta buzele, parul si trupul. Copacii, florile si iarba erau martori la dragostea noastra. Si ele si-au dat consimtamantul de a ne iubi. Tu erai al meu si eu a ta. Ce ne puteam dori mai mult?

Nu stiu, dar dupa o vreme am inceput sa ne dorim altceva. Nu stiu ce, nu stiu nici acum. Stiu doar ca te-am iubit nebuneste, asa cum ti-am zis ca te-am iubit, asa cum nu am iubit pe nimeni. Mi-am dorit sa ma iubesti si tu …macar pe jumatate cum te iubeam eu, dar mandria ta a fost mai mare decat iubirea, mai mare decat noi. Un om care iti spune ca are nevoie de tine, nu ii dai cu piciorul si renunti, in acel moment s-ar putea sa renunte la viata lui. Un om care iti spune ca are nevoie de dragoste, nu fugi de el, daruieste-i dragoste. Un om care spune ca vrea timp si momente de iubire, acorda-i-le.

Stii cine fuge? Lasii! Cei care nu pot si nu vor sa lupte. Si mai sunt unii, egoistii, cei care se iubesc doar pe sine.
Cu toate astea, nu judec, poate e mai bine asa. Dar totul doare, doare precum un cutit infipt in inima, doare pentru ca nu ai comunicat cum trebuie, cat trebuie, doare ca nu ai iubit cum trebuie, cat trebuie, doare ca aveai alte sperante si alte dorinte.


Totul se intampla cu un rost.  

Ganduri bune,
https://www.facebook.com/FemeiaCuAripiDeFluture?ref=hl

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu