vineri, 23 august 2013

Astazi vom vorbi despre...realitatea in care te afli!


Ce inveti in aceste timpuri?

 

Ti-am spus, draga mea, ca am avut parte de momente linistite si sunt pregatita sa impartasesc cu tine tot ce poate fi mai bun. Asa ca si astazi ti-am pregatit un material numai bun de a deveni cea mai importanta din viata ta.

Daca in ultimele postari am vorbit despre schimbare si mai apoi despre calatoria ta spre aceasta schimbare, astazi vom vorbi despre realitatea in care te afli. Draga mea, femeie cu aripi de fluture, stii unde te afli astazi? Iti cunosti realitatea, suferinta, problemele, reusitele, abilitatile, atitudinea? Daca nu iti cunosti propria ta realitate, eu am sa te ajut sa te cunosti mai bine. Nu mai nega faptul ca esti nefericita pentru ca poti sa fii fericita, doar ca iti plangi mult prea mult de mila. Iesi afara si zambeste, traieste, iarta si mergi inainte.

Eu am incredere in tine ca vei reusi, tu ai incredere in tine? Sa stii, draga mea, ca in vremurile grele, lasa oamenii sa-ti imprumute increderea lor. Unii oameni  au abilitatea  de a transmite astfel incat ceilalti sa se poata hrani cu aceasta incredere.  Valorifica relatiile, intretine relatiile, apreciaza-le si depune in ele. Atunci cand vei avea putere si incredere deplina in fortele proprii, incepe sa oferi, sa imparti, sa depui, sa ajuti si permite-le persoanelor de langa tine sa primeasca ceea ce le oferi.

Nimeni nu e perfect, insa trebuie sa intelegi ca in momentul cand ai alaturi de tine oameni care te pot ajuta sa treci peste momentele dificile, care te incurajeaza, atunci esti binecuvantata si vei putea obtine puterea de a depasi zilele mai putin bune din viata ta.

Poate nu realizezi ce ti se intampla acum, insa atunci cand vine cineva la tine si iti spune: “Trebuie sa ajustezi atitudinea.”, atunci incearca sa mentii o atitudine minunata. Cum ar trebui sa fie aceasta atitudine minunata? Ce ar trebui sa faci? Foarte simplu. Trebuie sa te convingi sa gandesti si sa faci ceea ce e correct fata de tine si dezvoltarea ta ca femeie. Mentine intotdeauna o atitudine pozitiva si adu schimbari importante in viata ta mentinand intotdeauna o atitudine minunata.

Tendinta noastra este sa privim mereu la pierderi, iar acest lucru nu ne face bine. Pierderile te fac sa ingheti in locul si momentul in care esti acum. Nu te pot ajuta sa avansezi si sa vezi lumina frumoasa de la capatul acelui tunel gri in care te afli.

Cunosc oameni care se gandesc doar la succesul lor sau la castigurile lor si e putina valoare acolo. Vor doar sa petreaca, sa manance bine, sa bea si sa fie fericiti, insa fericirea adevarata nu inseamna doar asta. Banii vin si pleaca. Poti pierde ce ai castigat daca nu esti atenta.


Draga mea, intrebarea mea pentru tine este: “Ce inveti in aceste timpuri?” Daca nu ai invatat nimic in ceata pierderilor tale, aceste pierderi vor continua in viata ta. Iti doresti asta?  Banuiesc ca nu. Daca oscilezi intre vremurile bune si vremurile rele, incearca sa te focusezi pe atitudinea din vremea buna si incepe faza de ridicare incet, dar sigur.

Femeia cu aripi de fluture a cazut si ea, dar stii ce? Ea s-a ridicat, si-a dat praful de pe ea si a inceput sa mearga. Acum e intr-o calatorie frumoasa cu multe destinatii interesante. Vrei sa te alaturi in calatoria mea? Daca da, atunci ridica-te, sterge-ti praful de pe tine si incepe sa mergi. Daca mergi alaturi de mine, inainte, te rog sa te mai opresti sa mai ridici pe cineva cu tine, lasa-i sa mearga cu tine.  Condu-i in calatoria noastra.

 

Ganduri bune si … pe curand,

 

Femeia cu aripi de fluture

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu