joi, 6 iunie 2013

A medita....

 
 
 

Draga mea,

 
 
Toata lumea mediteaza...vorba lui Buzdugan intr-o dimineata la radio: "Dar de ce merge la meditatii in India "X" vedeta? Nu si-a luat BAC-ul si face meditatii la romana, matematica?" Foate amuzant. Si noi am sa vorbim astazi despre meditatii, dar nu despre cele la materiile de la scoala, ci meditatia asupra noastra. Eu o numesc relaxare. Nu stiu cum sta treaba cu meditatiile in general, eu va spun cum ma relaxez eu. Imi plac zilele cand am timp de mine. Mi-a placut vorba asta : "imi petrec timpul cu mine"..am auzit-o de la o fata cand am invitat-o la o conferinta despre DACII, insa ea mi-a spus ca nu poate pentru ca vrea sa-si aloce timp pentru ea. Mi-a placut extrem de mult raspunsul ei si m-am intrebat de cand nu am avut si eu timp pentru mine? Hmmm...demult. Ma asteptam la un raspuns ca trebuie sa faca ceva, sa mearga in alta parte, ca are alte planuri, dar chiar avea alte planuri...planuri cu ea. Tu ai planuri cu tine? Iti petreci cateva ore pe saptamana doar cu tine?
 Te las sa reflectezi, femeie cu aripi de future! Un sfarsit de saptamana minunat iti doresc! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu