miercuri, 5 iunie 2013

Descopera femeia din tine!


BINE ATI VENIT!

 
 
 
Buna dragilor,
 
Daca ati ajuns pe pagina aceasta inseamna ca vreti sa prindeti aripi de fluturi. Ce vrea sa inseamna asta? Eu m-am gandit sa dau denumirea "Molia cu aripi de fluture", insa mi-am dat seama ca molia  tot un fluture este.
Toti oamenii admira fluturii, dar putini se opresc sa admire frumusetea si varietatea moliilor. „Frumusete?“, probabil ca nu prea sunteti de acord deoarece unii dintre noi cred ca molia nu este decat o ruda neinsemnata a frumosului fluture, si molia, si fluturele fac parte din acelasi ordin: Lepidoptera, insemnand „aripi cu solzi“. Marea varietate a acestor vietaţi incantatoare este uluitoare. "The Encyclopedia of Insects" afirma ca se cunosc intre 150.000 si 200.000 de specii de lepidoptere. Totusi, dintre acestea numai 10% sunt fluturi — restul sunt molii. Ca multii altii, nu m-am gandit la molie decat la acea insect care iti mananca hainele si bineinteles pentru combatarea lor trebuie sa punem naftalina in dulap, insa conceptia aceasta e total eronata. Sa stiti ca moliile adulte nu rod deloc tesaturile, ci fac aceasta doar in stadiul larvar. Asa ca fac o oarecare asemanare intre femeie si molia adulta. Femeia este frumoasa, fermecatoare, avand "aripile" delicate precum aripile fluturelui...nu trebuie niciodata prinsa de aripi deoarece solzii de pe aripi sunt extrem de delicati. In postarile viitoare am sa ma refer adesea catre doamne, domnisoare, insa vor fi postari care vor viza si domnii sau ambele "tabere". Imi doresc ca de fiecare data cand va reintoarceti pe pagina aceasta sa fie cu placere si sa aveti o stare de bine. Eu am sa va astept cu drag si astept intrebarile, reclamatiile si/sau urarile de bine.
 
Ganduri frumoase si luminate va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu