sâmbătă, 15 iunie 2013

Episodul 1

     “ - Lasa-ma, nu mai vorbi cu mine…ignora-ma! ii spuse el aspru ei. Ea statea rezemata de pat..de abia daca atingea trupul de cearceaful alb al patului. Ramasese muta la vorbele lui.
-          Dar ce ti-am zis? Ce am facut? raspunse ea…  E rau ca spal copii in fiecare seara, ca fac mancare si gasesti curat? Ce anume iti doresti sa facem?
-          Sa ne separam, raspunde el  sec.
-          Dar de ce? Vrei sa divortam?
-          Nu, doar sa ne separam o vreme. Vreau sa fiu sngur, doar eu cu mine, ai inteles? Pentru ca nu mai suport.
-          Nu mai suporti? Nu stiu cine are copii de spalat, facut mancare, curat, dadacit sot si copii? Tu sau…eu? Cine merge la munca noua ore si acasa munceste tot atatea ore? Tu sau…eu? Eu cred ca eu, dragutule si daca tu nu mai suporti, iti doresti sa fii liber, bine…divortam! Pleaca, dar daca pleci, fa-o azi!
-          Nu cred ca m-ai inteles, nu vreau sa divortam. Vreau sa ne separam.
-          Aaaa..ba da am inteles perfect, cred ca tu nu ai inteles nimic. Poti pleca…unde vrei tu. O sa ne fie bine si fara tine. Vrei sa-ti fac eu bagajele? Raspunse ea nervoasa, agitata si luata prin surprindere.
Simtise ca se schimbase ceva intre ei demult, dar nu indraznise sa-l intrebe cu adevarat pentru ca de fiecare data cand se apropia de locul unde statea el, se ridica si pleca de langa ea. Iar daca il intreba ce are, ii raspundea ca e obosit si are mult de lucru la servici. Intr-o zi a vazut din greseala apeluri si mesaje insistente de la o colega de serviciu, insa cand l-a intrebat, el i-a raspuns ca lucreaza amandoi la un proiect.
-          Dar parca nu aveai nicio colega?
-          E noua. Raspunse el sec intr-o zi cand l-a intrebat de mesaje.
Orele tarzii petrecute la munca erau tot mai dese si timpul petrecut in cuplu tot mai putin.
-          E criza, draga mea. Acum se pune accent pe cei care vor sa munceasca cu adevarat. Si asa avem rate la banci. Vrei sa imi pierd locul de munca chiar acum doar sa petrec mai mult timp acasa?
-          Nu, dar cat castig eu poate sa ne acopere 2 luni daca iti pierzi locul de munca. Cu pregatirea ta, imediat te vei angaja in alta parte. Cand ne-am casatorit, am facut pasul pentru a fi impreuna si la bine si la greu, nu-i asa? raspunse ea uitandu-se la el cu dragoste.
“Nu, categoric nu. Nu o sa fie prea mult aceasta perioada si apoi o sa fie bine. Acum trebuie sa plec la munca. Incepe o noua zi grea.” O saruta scurt pe obraz si pleaca grabit. Ea pregateste copii, ii duce la gradinita, apoi pleaca spre locul ei de munca….. Asta isi aminteste ea pentru a face o legatura intre ceea ce i s-a intamplat azi. “Propriul meu sot are o aventura, stiu sigur. De aceea vrea separare.”
-          Ce mai vrei? O intreaba sec. Mi-am facut bagajul pentru ca e dorinta ta, voi dormi la amicul meu in noaptea asta. Asta iti doresti?
-          Imi doresc liniste! Si sa ma iubesti, sa-ti iubesti copii si sa te preocupi de ei. Tu esti prezent acasa fizic, dar esti cu mintea in alta parte…Si tu daca nu mai suporti traiul bun de acasa, mai bine pleaca.
-          Vorbesti prostii si m-am saturat! Hai ..paa!
Usa se tranti in urma lui, dupa el se asternuse linistea pe care ea isi dorise, insa totul era gol in jurul ei, in sufletul ei.
Isi dorea sa planga, sa urle, sa faca ceva, insa nu putea. Sufletul ei o durea prea tare pentru a avea putere sa faca altceva. Isi dorea sa planga pentru ca “daca plangi vei uita toate supararile, dar nu pot”. Usa camerei se deschise usor, se apropie de ea un baietel de 5 ani, blondut si cu ochii mari.

-          Mami, plangi? De ce esti suparata? Unde e tati?
-          Nu dragul meu, nu plang. Sunt cea mai fericita mama din lumea asta! Te iubesc! Vrei sa dorm cu tine, micutule?
-          Da si imi vei spune si povestea? Intreaba entuziasmat copilul?
-          Sigur ca da!
Sufletul ei era jumatate tratat din cauza copiilor, insa cealalta jumatate era zdrobita si plangea…..”

Poate cineva in lumea asta chiar a patit asta.. De ce se intampla astfel de lucruri? Nu stiu..sunt un simplu om ca si voi, insa stiu un lucru sigur. Comunicarea e baza unei bune relatii..de orice fel. De afaceri, de cuplu, de mama-copil, de orice fel de relatii. Ce credeti ca s-a intamplat in sufletul barbatului? Este oare chiar vorba de inselare cum crede sotia lui? Sau e doar o inchipuire a ei? Cum vreti sa fie continuarea? Sau vreti sa existe o continuare? Astept raspunsuri, comentarii din partea voastra!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu