miercuri, 12 iunie 2013

Dragostea nu se citeste in stele


 


Zambesc..., iar gandurile ma trimit catre tine. Mi te imaginez ca in seara aia cand am privit impreuna cerul instelat pe capota masinii. Mi-ai spus atunci ca ea, steaua acea care lumineaza cel mai puternic, e a noastra. "Straluceste cel mai tare pe cer, straluceste precum dragostea noastra." Mi-ai luat mana si m-ai strans atat de tare de parca ti-ar fi fost frica sa nu ma pierzi. Iti zambesc si privim spre cer, apoi imi indrepti degetul aratator catre stea si imi povestesti in continuare despre asemanarea ei cu iubirea noastra. As vrea ca seara asta sa nu se termine niciodata. Daca as putea sa opresc timpul in loc..macar pentru o secunda.
Acum privesc acea stea de la fereastra, iar ea inca straluceste la fel de puternic ca in seara aceea. Iubirea noastra nu.

Ciudat cum viata, iubirea se pot schimba atat de repede. Cand iubesti prima oara crezi ca e o iubire unica, aceasta pe care o traiesti, insa nu e chiar asa. O iubire se naste frumos, iar ea poate muri foarte usor daca nu ai grija de ea. Nu conteaza cine e vinovatul, important e sa stii sa treci peste etapa asta din viata ta. Am aflat ca te poti reindragosti de 1000 de ori si tot atatea ori te poti desparti. Cateodata tanjesc dupa iubirea aia perfecta..in viziunea mea si mi-am dat seama astazi ca o pot avea. Cum eu o pot avea si tu o poti avea. E atat de simplu. Habar nu avem. Trebuie doar sa vrei, sa crezi si bineinteles, sa iei atitudine, sa treci la actiune. Si tine minte: dragostea nu se citeste in stele, ci se construieste impreuna ince-incet avand baza celor sase elemente necesare pentru o relatie sanatoasa: incredere, intelegere, respect, iubire, fericire si armonie.
 
Un gand bun,
 
Femeia cu aripi de fluture

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu