vineri, 28 iunie 2013

Trecut vs. Viitor

Buna Trecut! La revedere Trecut!

 

Cateodata ma intreb daca vei cunoaste iubirea sau daca ai cunoscut-o vreodata? Iti multumesc ca esti asa. Atat de indiferent. Atat de egoist. Atat de rece. De parca ai in fata ta o papusa pe care nu ti-e drag, dar nici drumul nu ai vrea sa-i dai. Iti multumesc ca esti asa ..cateodata. Desi ma doare in fiecare zi, picatura cu picatura, iti multumesc. De ce? Pentru ca ma faci sa nu uit niciodata cine sunt. Ca nu uit sa ma iubesc, intai pe mine si apoi restul lumii. Ma faci sa fiu la fel ca tine, egoista cu tine si incredibil de generoasa cu mine si cei din jurul meu. Nu m-am vrut niciodata sa fiu asa sau sa devin asa, insa tu ai reusit sa ma ajuti sa-mi dezvolt si latura asta. Dar nu-mi pare rau, pentru ca am reusit sa-mi dezvolt unele laturi ale mele si sa ma apreciez mai mult. Insa am un singur regret: ca o sa dispara frumusetea, veselia si altruismul din mine pe zi ce trece mai mult.
Pentru ca TU le-ai distrus netinand cont de rugamintile si dorintele  mele arzatoare, sa te intorci catre mine, sa ma privesti exact asa cum eram.
 
 
Adio vechea si buna EU si pe curand noua si trista EU!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu